Lo Bloc de Marc A.C

dimarts, 6 d’octubre del 2009

Bertaaaa!¡!¡

Publicat per MAC a 5:15 Cap comentari:
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

La meva llista de blogs

  • MONXI bloc G.B
    Inici de curs
    Fa 14 anys
  • LO BLOC DE ROC
    Ja faig 6è
    Fa 15 anys
  • El bloc de Paula
    No puc posar mes vidos del youtube perque no mels deixa vaixar
    Fa 16 anys
  • El bloc de l'Iris R.V
    ola
    Fa 16 anys
  • Bloc de Jacob
    92
    Fa 16 anys
  • EL BLOC DE DAVID
    COMENÇA EL COL·LE
    Fa 16 anys
  • Bloc Mari m.B.p
    Fa 17 anys
  • elblocdeblai
    Com es fa??
    Fa 17 anys
  • La Ferreteria de Tivissa
    OFERTA
    Fa 17 anys
  • julia1604.blogspot.com

Quina hora és??

Arxiu del blog

  • ►  2010 (5)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de gener (3)
  • ▼  2009 (10)
    • ▼  d’octubre (1)
      • Bertaaaa!¡!¡
    • ►  de setembre (1)
    • ►  d’agost (1)
    • ►  de juny (7)

SoBrE jO

MAC
Sòc alt (aixó es el que diuen). Jugo a futbol. Sòc prim i sòc un vago
Visualitza el meu perfil complet
Tema Fantàstic, S.A.. Imatges del tema creades per imagedepotpro. Amb la tecnologia de Blogger.