Lo Bloc de Marc A.C
dissabte, 2 d’octubre del 2010
Aupa olimpic!!!
weno n re x aki rallat i e fikat sta foto xk jugo a l'olimpic i l'olimpic sempre al cor cm el barça!
weno dw fins una altra
dijous, 29 d’abril del 2010
MADRID SE QUEMA!!!
Bones.Avui dia 29/4/10 un noi que li diem xumo s'ha inventat una versió de la de COPA,LLIGA I CHAMPIONS i ara us la dire...
TITULS MERENGUES 1,2,3 AIXÓ NO PODRA PASSA MAI MÉS!!
jajajajaja.Enga ja tornare a escriure algo! deuuuuu
dimarts, 26 de gener del 2010
Les 6 copes
Ja tenim les 6 copes i si podem tambe em podem tindre 8 jeje xd!!
Quin barça mes brillan
venga gent vaig cap al cole jeje
nomes a passa el ratet dew
diumenge, 3 de gener del 2010
Bon Any Nou!!
Bon Any 2010!! bueno mira a disfruta el 2010!!!
Bon Nadal!!
Bones!!Mira nore q passava per aki aveure cm estava i e pensat de fikar una foto de nadal i algun comentari.Au dons nore dew!!Bon Nadal!!
dimarts, 6 d’octubre del 2009
Bertaaaa!¡!¡
dijous, 24 de setembre del 2009
Ibrahimovic!!
IBRA CADABRA POTA DE CABRA FLAIXXX AL BARÇA
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)